Nabór pracowników - archiwum

Nabór na wolne stanowisko sekretarza szkoły

Dyrektor Szkoły Podstawowej im. Wspólnej Europy  w Zalesiu Górnym
ogłasza nabór na wolne stanowisko sekretarza szkoły


1. Określenie  stanowiska pracowniczego:
Sekretarz szkoły - 1 etat

2. Wymagania niezbędne:
1) wykształcenie co najmniej średnie (preferowane wykształcenie wyższe na  kierunku: administracja, ekonomia lub zarządzanie),
2) co najmniej 6-letni staż pracy na stanowisku sekretarza szkoły lub podobnym;

3) znajomość zasad prowadzenia spraw kadrowych;
3) dobra znajomość obsługi komputera MS Word, MS Excel,
4) znajomość programu komputerowego Librus;
5) niekaralność za przestępstwa umyślne,
6) obywatelstwo polskie,
7) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
8) dobry stan zdrowia.

3. Wymagania dodatkowe:
• komunikatywność, elokwencja, dyskrecja, lojalność, samodzielność,
• terminowość i sumienność oraz umiejętność pracy w  zespole,
• redagowanie wewnętrznych aktów prawnych i pism,
• znajomość przepisów wynikających  z ustawy o systemie oświaty,
• obsługa urządzeń biurowych.

4. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1) Prowadzenie dokumentacji związanej z obowiązkiem szkolnym:
• prowadzenie księgi ucznia i księgi ewidencji dzieci;
• przechowywanie i archiwizowanie arkuszy ocen;
• prowadzenie sprawozdawczości i dokumentacji dotyczącej obowiązku szkolnego;
• przygotowywanie danych dla Systemu Informacji Oświatowej;
• wystawianie oraz wydawanie legitymacji uczniowskich, kart rowerowych (rejestry);

• prowadzenie rekrutacji uczniów;

2) Prowadzenie spraw kadrowych i akt osobowych pracowników szkoły;

3) Prowadzenie dokumentacji Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych;
4) Prowadzenie sekretariatu szkoły:
• wykonywanie typowych prac kancelaryjnych i biurowych według zaistniałych potrzeb, wszechstronne wykorzystanie komputera w pracy biurowej;
• przyjmowanie i rozdział nadchodzącej korespondencji (obsługa poczty elektronicznej);
• rejestrowanie pism wchodzących i wychodzących (w tym faktur);
• przepisywanie korespondencji i pism zleconych przez dyrekcję szkoły;
• wystawianie różnorodnych druków i zaświadczeń uczniowskich;
• prowadzenie dokumentacji szkoły, przechowywanie teczek z dokumentacją dotyczącą poszczególnych odcinków pracy szkoły;
• zabezpieczenie i przechowywanie pieczęci urzędowych;
• załatwianie wszystkich spraw uczniowskich, a także wykonywanie zadań administracyjno-biurowych związanych z obsługą uczniów i ich rodziców, nauczycieli, obsługą interesantów i udzielaniem informacji;
• terminowe wykonywanie doraźnie zleconych przez Dyrektora zadań wynikających z potrzeby zapewnienia prawidłowego funkcjonowania szkoły.

5. Wymagane dokumenty:
- życiorys (CV) z opisem przebiegu pracy zawodowej, zawierający w szczególności informację o stażu pracy,
- list motywacyjny,
- oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie oraz że nie toczy się przeciw niemu postępowanie karne,
- dokument poświadczający wykształcenie /kserokopia dyplomu/,
- kserokopie świadectw pracy,
- kserokopie zaświadczeń o ukończonych dodatkowych kursach,

- podpisana klauzula o treści: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb rekrutacji, zgodnie z ustawą  z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002 Nr 101, poz. 926 ze zm.).


Oferty z dokumentami należy:
przesyłać pocztą na adres: Szkoła Podstawowa im. Wspólnej Europy w Zalesiu Górnym, ul. Sarenki 20 , 05-540 Zalesie Górne, lub składać osobiście w sekretariacie szkoły, w terminie do 15 sierpnia 2018 r., w zamkniętych kopertach z następującą adnotacją: „Nabór na stanowisko pracownicze – Sekretarz szkoły".


Dokumenty, które wpłyną po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej (BIP) oraz na tablicy informacyjnej w Szkole Podstawowej im. Wspólnej Europy w Zalesiu Górnym, ul. Sarenki 20.


                        Dyrektor Szkoły Podstawowej  im. Wspólnej Europy w Zalesiu Górnym
                                                                                                                       Marta Blauth

 

Rejestr zmian

Osoba odpowiedzialna za treść dokumentu: MARTA BLAUTH
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 31 lipca 2018 18:08
Dokument wprowadzony do BIP przez: Marta Blauth
Ilość wyświetleń: 780
17 kwietnia 2023 14:30 (Marta Ryżak) - Opublikowanie dokumentu.
31 lipca 2018 18:08 (Marta Blauth) - Dodanie dokumentu. (Dokument opublikowany)