Dyrektor Szkoły Podstawowej im. Wspólnej Europy w Zalesiu Górnym
ogłasza nabór na wolne stanowisko sekretarza szkoły
1. Określenie stanowiska pracowniczego:
Sekretarz szkoły - 1 etat
2. Wymagania niezbędne:
1) wykształcenie co najmniej średnie (preferowane wykształcenie wyższe na kierunku: administracja, ekonomia lub zarządzanie),
2) co najmniej 6-letni staż pracy na stanowisku sekretarza szkoły lub podobnym;
3) znajomość zasad prowadzenia spraw kadrowych;
3) dobra znajomość obsługi komputera MS Word, MS Excel,
4) znajomość programu komputerowego Librus;
5) niekaralność za przestępstwa umyślne,
6) obywatelstwo polskie,
7) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
8) dobry stan zdrowia.
3. Wymagania dodatkowe:
• komunikatywność, elokwencja, dyskrecja, lojalność, samodzielność,
• terminowość i sumienność oraz umiejętność pracy w zespole,
• redagowanie wewnętrznych aktów prawnych i pism,
• znajomość przepisów wynikających z ustawy o systemie oświaty,
• obsługa urządzeń biurowych.
4. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1) Prowadzenie dokumentacji związanej z obowiązkiem szkolnym:
• prowadzenie księgi ucznia i księgi ewidencji dzieci;
• przechowywanie i archiwizowanie arkuszy ocen;
• prowadzenie sprawozdawczości i dokumentacji dotyczącej obowiązku szkolnego;
• przygotowywanie danych dla Systemu Informacji Oświatowej;
• wystawianie oraz wydawanie legitymacji uczniowskich, kart rowerowych (rejestry);
• prowadzenie rekrutacji uczniów;
2) Prowadzenie spraw kadrowych i akt osobowych pracowników szkoły;
3) Prowadzenie dokumentacji Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych;
4) Prowadzenie sekretariatu szkoły:
• wykonywanie typowych prac kancelaryjnych i biurowych według zaistniałych potrzeb, wszechstronne wykorzystanie komputera w pracy biurowej;
• przyjmowanie i rozdział nadchodzącej korespondencji (obsługa poczty elektronicznej);
• rejestrowanie pism wchodzących i wychodzących (w tym faktur);
• przepisywanie korespondencji i pism zleconych przez dyrekcję szkoły;
• wystawianie różnorodnych druków i zaświadczeń uczniowskich;
• prowadzenie dokumentacji szkoły, przechowywanie teczek z dokumentacją dotyczącą poszczególnych odcinków pracy szkoły;
• zabezpieczenie i przechowywanie pieczęci urzędowych;
• załatwianie wszystkich spraw uczniowskich, a także wykonywanie zadań administracyjno-biurowych związanych z obsługą uczniów i ich rodziców, nauczycieli, obsługą interesantów i udzielaniem informacji;
• terminowe wykonywanie doraźnie zleconych przez Dyrektora zadań wynikających z potrzeby zapewnienia prawidłowego funkcjonowania szkoły.
5. Wymagane dokumenty:
- życiorys (CV) z opisem przebiegu pracy zawodowej, zawierający w szczególności informację o stażu pracy,
- list motywacyjny,
- oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie oraz że nie toczy się przeciw niemu postępowanie karne,
- dokument poświadczający wykształcenie /kserokopia dyplomu/,
- kserokopie świadectw pracy,
- kserokopie zaświadczeń o ukończonych dodatkowych kursach,
- podpisana klauzula o treści: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002 Nr 101, poz. 926 ze zm.).
Oferty z dokumentami należy:
przesyłać pocztą na adres: Szkoła Podstawowa im. Wspólnej Europy w Zalesiu Górnym, ul. Sarenki 20 , 05-540 Zalesie Górne, lub składać osobiście w sekretariacie szkoły, w terminie do 15 sierpnia 2018 r., w zamkniętych kopertach z następującą adnotacją: „Nabór na stanowisko pracownicze – Sekretarz szkoły".
Dokumenty, które wpłyną po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej (BIP) oraz na tablicy informacyjnej w Szkole Podstawowej im. Wspólnej Europy w Zalesiu Górnym, ul. Sarenki 20.
Dyrektor Szkoły Podstawowej im. Wspólnej Europy w Zalesiu Górnym
Marta Blauth
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Szkoła Podstawowa im. Wspólnej Europy w Zalesiu Górnym